.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اجلاسیه عمومی اتاق اصناف بابل رخ داد ؛
استعفای تاجداران از هیات رئیسه اتاق اصناف بابل
سید مهدی تاجداران در پایان اجلاسیه عمومی اتاق اصناف بابل از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش مازند اصناف، در جریان اجلاسیه عمومی اتاق اصناف بابل که در اتاق اصناف بابل و با حضور نزدیک به 50 تن از روسای اتحادیه های صنفی برگزار شد؛سید مهدی تاجداران دبیر این اتاق، از سمت خود استعفا کرد.

بر اساس این گزارش، پس از آن که در پایان این اجلاس، متن استعفاء نامه آقای تاجداران از سمت دبیر و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل مطرح شد؛آقای تاجداران ضمن قرائت استعفاء نامه اش طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از مساعی رئیس اتاق اصناف – روسای اتحادیه های صنفی شهرستان بابل، از این عزیزان خواست با استعفایش موافقت کنند.
 

گفتنی است روسای اتحادیه های صنفی شهرستان بابل پس از استماع سخنان کوتاه آقای تاجداران، اقدام به برگزاری رای گیری جهت موافقت یا مخالفت اجلاس با این درخواست کردند که در نتیجه از مجموع 48 رای روسای اتحادیه های صنفی حاضر در اجلاس، 42 نفر با استعفای آقای تاجداران موافقت کردند .

به گزارش خبرنگار ما، هرچند دلیل اصلی این تصمیم مشخص نیست؛ اما برخی حمایت دبیر اسبق اتاق اصناف بابل از خانم پوررضا، عضو علی البدل هیات مدیره این اتاق، را دلیل استعفای تاجداران عنوان کرده اند.

همچنین مهمترین موضوعات بررسی شده در این اجلاس، مشکلات عمده بازار بابل و همچنین ترازمالی اتحادیه های صنفی شهرستان بابل بود که مورد نقد و بحث قرار گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.669 seconds.